satu kehilangan :(

halooo guys ! aku rasa semakin hari aku semakin busy dengan college life untill blog ni pon dah nak berhabuk . . sorry my dear . . aku terpaksa abaikan kau buat seketika . . huhu . . anyway , maseh belum terlambat untuk aku wish kan ? so guys , SELAMAT HARI RAYA ! orite . now , aku rasa banyak sangat perkara yang aku nak luahkan kat blog ni . . Ya Allah ! sepanjang aku tak menulis blog ni , terlalu banyak cerita yang aku simpan sampai aku tak boleh nak keluarkan air mata and hanya mampu menangis dalam hati je . . 

perkara utama yang aku nak sampai kan kat blog ni ialah tentang hilangnya salah seorang insan yang aku sayang dalam dunia ni iaitu Kak Long . . perginya dia disaat yang tak disangka . . hilangnya dia disaat kami sekeluarga memerlukan . . Ya Allah ! berat sungguh ujian Kau terhadap aku ya Allah . . aku tak sekuat yang disangka . . tapi aku tak selemah yang dilihat . . aku cuba tabahkan diri menerima ujian mu ini ya Allah . . aku redha dengan ketentuan Mu . . untuk maklumat korang , Kak Long pergi seminggu sebelum puasa dan dua minggu selepas aku mendaftarkan diri di KPTM KL . . aku hampir pitam bila terima berita kehilangan Kak Long . . ya , memang aku mengaku . aku terkilan dengan kepergian Kak Long . . sangat terkilan . . Kak Long tak sempat nak tengok tempat aku belajar dan aku tak sempat nak banggakan Kak Long . . aku rasa menyesal apabila menolak tawaran Kak Long yang mahu aku pergi bersamanya ke Penang . . itulah perkara yang buat aku rasa paling menyesal . . this raya merupakan raya yang sangat janggal buat kami sekeluarga . . takde orang nak masakkan kami , takde orang nak jamukan kami , takde orang nak buat segalanya untuk kami . . kami rasa sangat kehilangan Kak Long . . AKU RINDUKAN KAK LONG YA ALLAH ! aku sangat rindukan dia . . 

Ya Allah ! Kau tempatkan lah roh Kak Long bersama orang-orang yang beriman , orang-orang yang Kau sayangi dan Kau lindungi lah Kak Long daripada azab Mu ya Allah . . 


1 comment:

  1. Amin...bersabarlah..ada hikmahnya,Insyaallah.. Allah S.W.T. lebih sayangkan dia..

    ReplyDelete