Bubbye 2012

tertutop sudah tirai cerita 2012 . Alhamdulillah dipanjangkan umur untuk meneruskan hidup di tahun baru ini . terlalu banyak memori yg tercipta sepanjang tahun 2012 ni . ada suka , ada duka . 2012 telah membuat kan aku terlalu sibuk dgn tugasan seharian sehingga aku tak sempat nak update blog . insyaAllah , 2013 ni aku akan kembali menulis blog . terima kasih 2012 untuk semua kenangan pahit manis yg telah kau lakarkan . 2012 ni jugak telah mengajar aku erti hidup yg sebenar . 2012 telah mengajar aku untuk menerima kegagalan dalam hidup , bukan untuk terus gagal tp cuba bangun daripada kegagalan . 2012 telah meragut nyawa salah seorang insan yang paling aku sayang dalam dunia ni dan aku belajar untuk terima hakikat . 2012 telah menjadikan aku seorang atlet kolej . aku telah mewakili KPTM ke SUKIPT 2012 dalam sukan taekwondo . 2012 jugak telah mengajar aku erti kekalahan dan tidak mudah berputus asa . haishhhh ! terlalu banyak yg aku nak cerita kan kenangan yg terlukis sepanjang 2012 . apa pon , tirai 2012 telah ditutop . selamat tinggal 2012 . thankx for everything :)

No comments:

Post a Comment