Jangan Susah Hati Kalau Kita Single

Terasa HINA bila melihat teman sekelilig mempunyai COUPLE ? Jangan risau . . Sebenarnya kamu seorang yang bahagia . . Allah nak bagi SURPRISE untuk kita dengan MENYIMPAN pasangan kita dan MEMPERTEMUKAN kita bersama pasangan dengan cara yang HALAL dan SWEET . .  :P

Assalamualaikum dan salam persaudaraan buat semua pembaca . . aku baru sedar yang sangat sangat sangat dan sangat lama aku tak menulis di blog ni . . fuhhh ! tetiba rindu blog jap . . heee~
okaylah . . nak kongsi cerita siket ni . .
ada seorang hamba Allah ni pernah tanya aku , " Bell , knp kau tak couple ye ? kau tak teringin ke nak ada boyfriend macam member kita yang laen ni ? " . . sriusly aku sgt pelik bila sering ditanya dgn soklan mcm ni . . mesti ke aku kena couple ? aduhhhhh . .

dan untuk mereka yang selalu tanya aku soklan mcm tu . . ini adalah jawapan aku untuk korang . . heee~
aku bukan tanak couple , tp belum masanya lagi untuk aku bercouple dan belum ade calon yg sesuai lagi . . HAHA . . bukan senang nak cari lelaki yang baik dan bukan susah nak cari lelaki yang jahat . . aku bukan memilih dalam mencari pasangan tapi aku nak cari pasangan yang kekal hingga ke jinjang pelamin . . bukannya pasangan yang hari ni couple , esok dah putus . . itu bukan cara aku wey . . huhu . .

kepada gadis-gadis dan jejaka-jejaka yang single di luar sana , ini pesanan aku untuk korang :
Kita single bukan sebab kita tak cantik / hensen , bukan sebab tak baik dan bukan sebab tak ada sesiapa sukakan kita . . tapi ingat ok , kita single mungkin sebab hati kita belum terbuka untuk MENYINTAI dan DICINTAI . .

No comments:

Post a Comment