Kem Saujana Asahan ! ♥

aku n geng telah di panggil oleh SMK Bukit Katil utk jadi fasi utk kem beruniform dorg pd 22, 23 dan 24 Julai 2011 . . macam biasa lah . . aku , yana , yas , zaty , alep dan syed akan jadi fasi utk kem nih . . tapi kali ni , aku bwk extra org . . haha . . aku n geng ajak junior kami . . apek , faiz , iwan dan rahim . . bercamping di kem saujana asahan sangat lah hebat beb . . kitorg rasa macam tak nak balek jek . . thankx utk SMK Bukit Katil kerana menjemput kami sbg fasi . . hujung minggu yang hebat utk kami . .
ni antara gamba yang buat aku rindukan kem tuh . . miss sangat sangat kenangan kat sana !

gamba ni time kitorg jungle tracking . . memang penat gile lar . . turun naek bukit sepanjang tepi gunung ledang . . tapi yang paling penting , kitorg enjoy gile time jungle tracking nih . .

gamba ni time ktorg lalu tepi empangan . . lega hati bila nampak empangan ni setelah jauh perjalanan . . sebab empangan ni menandakan yang kitorg da dekat ngan tapak kem . . hehe . .

love u all so much ! siblings forever ever ever n ever !

kitorg di depan bilik sebelum nk balek . .

ni lak last picture kitorg sebelum bertolak balek . . .

No comments:

Post a Comment