Karnival Sukan Pra-U Melaka

karnival sukan pra-u ni berlangsung selama 2 hari iaitu hari jumaat dan sabtu bersamaan 29 dan 30 Julai 2011 . .
karnival ni sangat la hebat . .
walaupun tak meriah macam karnival jom heboh tp karnival ni tetap bagi kami kenangan manis , pahit , masin dan tawar . . hahah . .
walaupun group futsal aku da kalah awalawal tp aku tetap hepi sebab aku dapat jumpa kawankawan dari skolah laen . .
yang penting karnival ni mengeratkan hubungan kami sbg budak pra-u . .
maknanya kami bukan sahaja berborak kat group program pra-u 1malaysia di fb sahaja . .
ni antara gamba yang aku rasa menarik masa karnival nih . .

ni team futsal aku . . dari kiri lin , kyla , aku , yana , yas , ain . .

ni gamba mase ktorg baru lepas berborak ngan bdk sri tanjong . . dari kiri yana , yas , aku , mirul , bella , zaty . .

ni pulak gamba sukesuke kami amek setelah berborak , bergurau dan gilegile bersama . . haha . .

dari kiri aku , haiqal , sadam , azley , zaty . . gamba ni tak complete sebab yas , yana , wan takda . . so , gamba ni sangatsangat tak complete . . huhu . .

kpd semua peserta dan pelajar pra-u negeri melaka . . taniah sebab meramaikan dan memeriahkan lagi karnival nih . . bagi yang berjaya , taniah lagi skali atas kejayaan korg . . bagi yang tak berjaya , anggap je kite datang untuk sukesuke . . PPU negeri Melaka hebat lah !

No comments:

Post a Comment