fun with softball ❤



kejohanan softball MSSM 2011 peringkat negeri melaka telah diadakan pada 4 , 5 , 6 , 10 dan 11 Mei 2011 bertempat di SMK Bukit Baru . . kami SS SATRIA sebagai pelajar yang telah dipertanggungjawabkan untuk handle game ni berasa sangat lah bangga dan teruje . . tugas sebagai scorer pada mulanya kami rasa sangat membebankan sebab langsung tak paham apa pun . . tapi bila da pandai , rasa cam tak nak benti wat lak . . haha . .
anyway , kitorang memang enjoy gila handle game nih . . thankx untuk cikgu rugayah dan cikgu king yang bagi kepercayaan kepada kitorang . . thankx gak untuk papa kami , encik aravina asla sebab sentiasa bagi kami bimbingan dan kekuatan dalam meng'handle' game nih . .
eh , lupe lak . . thankx gak untuk semua umpire sebab bagi kami tunjuk aja dan akhir skali thankx untuk haiqal , azli , wan dan sadam yang sentiasa bagi kami stress . . hahah . . tapi yg penting , best dapat kenal ngan korg . .





p/s : untuk menghilangkan bosan , lagu abang - abang kesayangan aku , 1st Edition iaitu Perpisahan Ini telah dipasang masa kejohanan . . hahah . . mesti abang Erol dan abang Jijo teruje kalau tahu nih . . haha . . love both u so much . .


3 comments: