Lagu Perpisahan Ini


disini bermulanya pertemuan yang terakhir
kehilangan amat terasa dihati
mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
ku terima perpisahan ini

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senang kita bersama
namun itu semua hanya sementara

hanya lagu yang menjadi ingatan
hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya masa itu kembali semula
ingin ku memiliki lebih dari itu

mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
ku terima perpisahan ini

perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
dirimu pergi biar ku sendiri

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senang kita bersama
namun itu semua hanya sementara

hanya lagu yang menjadi ingatan
hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya masa itu kembali semula
ingin ku memiliki lebih dari itu

( Perpisahan Ini by 1st Edition feat Aizat )


masa mula2 dgr dulu . . . aku tak amek taw sape penyanyi dia . . . tapi lepas 3 or 4 kali dgr , aku jadi minat gila kat lagu ni and nak taw sapa penyanyi dia . . . member aku cakap 1st Edition feat Aizat yg nyanyi lagu ni . . . okeh . . . tiba2 aku jadi nak taw lak sapa dlm 1st Edition ni . . . then , aku pon try seach internet pasal group nih . . . setakat yg aku search . . . 1st Edition ni ada 5 org yg terdiri drpd Jijo , Erol , AJ , Aryl dan Apis . . . tapi aku masih kurang pasti dgn maklumat yg aku dpt , so aku try tanya abg Jijo . . . then , abg Jijo ckp yg 1st Edition skang hanya ada 3 org . . . sebelum aku tanya abg Jijo , dalam otak aku satu je . . . adakah ahli kumpulan ni sombong mcm ada sesetengah artis zaman sekarang ?
sekarang abg Jijo telah buktikan yang ahli kumpulan 1st Edition tak sombong . . . thankx untuk abg Jijo sebab jawab semua soklan aku . . . haha . . . thankx gak utk abg Erol yg izinkan aku amek gamba-gamba ni dr dia . . . hope 1st Edition terus maju kehadapan . . .

sebenarnya tujuan aku wat entri pasal lagu ni sebab lagu ni membuatkan aku rindu pada best friends aku since sekolah menengah lagi . . . aten , ajiq , syuk , jemer . . . bila korg cuti wey ? rindu nak hangout ngan korg la . . .


bukan tu je , satu hari aku pasti lagu ni gak akan ingatkan aku pada classmates aku masa Program Pra-U ni terutamanya yas, zaty , dhiya . . .

No comments:

Post a Comment