Sejenak Bersama Mamee

hey all ! this is a late post okay . actually , aku sepatutnya post mase last friday (04/01/13) . but as you know , bila aku di Shah Alam memang aku tak ngadap lappy la citenye kan . huhu . ni , aku nak share siket . last friday bersamaan 04 January 2013 , aku telah ke kilang mamee utk produk test . nak dijadikan cerita , abg ipar aku suroh ajak member-member yang ade kat area KL . macam la aku ramai member yang senang nak datang subang kan ? so , aku pon ajak lah Azri dan Zamel . naseb baek dorang on jek . hee . so , kami pon jumpa lah di Kilang Mamee Subang jam 10 pagi . kerja kami senang je , just test produk pastu bagi komen siket . after that , pihak kilang bayar kami RM30 and bagi produk Mamee . easy kan ?

thankx to them sebab sanggup datang Subang just untuk membantu test produk


# nampak tak muka excited dorang pegang produk Mamee tu . HAHA #

# to AZRI and ZAMEL , thankx yow #

No comments:

Post a Comment