celebrate birthday dlm kekecewaan..


aku, aten, ajiq, jemer ngan shuk kua tok hang out.. mmg epi pd awalnya.. tp.. satu msg telah wat mood aku berubah n wat aku ilang mood tok enjoy our day.. aku x sangke aku dperbodohkn je slama ni.. aku rase, start dr saat aku dpt msg tu aku trus janji dgn diri aku yg aku x kn mudah cayekn org.. sori guys.. da la dlm mase 2, aku tgh x sedap ati sbb tggl kn bpk aku sorg kat uma.. klu bole aku nk balek awal, 2 sbb aku xnk tgk wayang kol 6 uh.. kebetulan mase tu shuk lak wat pasal, lg la aku ilang mood.. dats y, aku mls nk ckp pape.. aku takot aku nanges dpn korg.. shuk, sori sgt2.. aku tepaksa jdkn ko sbg alasan tok aku trus diam.. mmg aku bengang ngan ko pasal lam wayang uh.. tp tu bkn sbb sbena aku badmood mlm uh.. time tu, aku pk nk balek jek n tdo.. mls nk wat pape.. lau bole nanges mase tu, mang aku da nanges da.. aten, ajiq, jemer, shuk.. sori.. aku mmg try nk kawal.. tp x leh.. sori sgt3.. anyway, thankx 4 hang out and cake.. even aku mkn siket tp cake tu mmg sedap.. =')

No comments:

Post a Comment